Thursday, August 2, 2007

Nu mangler jeg kun det sidste.......



før jeg har 4 stolaer færdige!! Hvilket altså også betyder, der er TEMMELIG lang vej endnu, for som I ser, sidder trenden endnu på trendbordet. Den er 10,5 m lang og består af lige knap 600 tråde. Garnet er noget meget smukt, blåt kamgarn fra lageret!! Det er faktisk rigtig rart at kunne gå i kælderen og finde den slags ting. Jeg synes ellers aldrig, jeg har noget "ordentligt"; men det passer vist ikke helt.
Nå ja, og islættet i disse 4 stolaer skal være håndspundet og 1-trådet. Jeg er i fuld gang med det første garn; men det er så svært at nå alt det, jeg gerne vil. Jeg kan jo ikke både lave alle de skide jordbærtærter i Bilka, sætte væv op og spinde samtidig, hvor gerne jeg end ville. Men jeg må se, hvor langt jeg når med denne trend - jeg ville jo så gerne have min. 1 stola med til kunsthåndværkermarkedet i København. Jubiiiii, jeg har fået hjemmeside uploadet, og NU virker den omsider. Se selv!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Karin.

Så er det vist på tide, at jeg skriver en lille hilsen.
Jeg følger jo løbende med på bloggen, og bliver gang på gang imponeret over de ting du laver, både på væven, spinde og farver.

Knus fra
Dorthe J. - en "gammel" kollega.

Ps. Måske vi snart skulle drikke en kop kaffe samme - hvis du har tid og lyst, det er vist 4-5 år siden sidst...