Tuesday, January 1, 2008

Vi havde et pænt badeværelse.......

...........men det var kun indtil vi igår gik igang med at tømme skabe og tage dem ned! Her til morgen har jeg flået glasvævet af de steder, hvor jeg kunne komme til - jeg mangler manden i mit liv, som lige nu er på arbejde. Han skal gerne skynde sig hjem, så han kan få proppet håndklædetørreren og afløbet til håndvasken af. ALLE væggene skal jo ordnes, og det kan jeg ikke med sådanne agregater hængende derpå!
Jeg var lidt spændt på, hvor godt sådan noget glasvæv ville sidde fast; men det er ok at arbejde med.
Det her tapet har nok været smart engang........ for MANGE år siden. Sådan omkring det tidspunkt, hvor huset blev bygget måske. Det er nok nogen af de sidste rester fra dengang - vi har efterhånden været igang i alle rum, og der sidder ikke meget tilbage, dér hvor vi har været med spartlen!
En kost med en kost kan gøre meget ved tingene, og nu er jeg klar til at begynde at spartle vægge. EFTER morgenkaffen vel at mærke, den kan jeg vel nok fortjene nu??

No comments: