Tuesday, March 11, 2008

Pyhhhhhhhhhhhhhh

............det lykkedes vist!!
I går var min computer uvist af hvilke årsager fast besluttet på at give mig sved på panden. Pludselig - midt i en ganske almindelig virusscanning - gik den stort set kold. Nå, tænkte jeg, jeg prøver da bare lige at genstarte skidtet, og så begynder vi da bare forfra. Men ak og ve, den ville overhovedet ingenting. Ikke engang boote op, så Windows kunne køre. Suk........ Ikke andet at gøre, end vente på at min trofaste computernørd og kære mand skulle vende hjem fra arbejde og yde kunstigt åndedræt. Det blev nødvendigt med en formatering af både C og E-drev, det gav lige et par timer med sved på panden og krydsede fingre. Gad vide, om jeg snart får lært at tage en backup af ALLE mine filer jævnligt????? Det er jo ikke, fordi jeg ikke er blevet spurgt om det. Mange gange!! RIGTIG mange gange, endda - men nu kan det da være, jeg kan lære det!
Og så er jeg ellers lidt stille hér, fordi jeg er i fuld gang med at ordne vores soveværelse. Jeg har dampet tapet af væggene, spartlet dem, slebet og givet forankrings-grunder, så nu venter jeg faktisk bare på, væggene skal blive helt tørre, så jeg kan komme igang med at klæbe noget glasfilt på. Det bliver godt, gør det!!
Fotos må lige vente lidt endnu - jeg skal jo liiiige have installeret alle programmerne igen;-))

1 comment:

Birthe P said...

Åhr nej!! Det var da noget nær en katastrofe.. Håber du virkelig *har* taget backup af dine ting.
Skynd dig nu med at geninstallere, for jeg vil frygtelig gerne se billeder fra Rinkenæs ;-)