Tuesday, July 29, 2008

Hjemmeside opdateret.



Så er beslutningen omsider taget. Denne væv er nu til salg - se nærmere på min hjemmeside under punktet Til salg. Her er endnu en væv samt en rok også til at erhverve.

Min tid er bl.a. blevet brugt til at farve strømpegarn samt strikke sokker, der længe har været bestilt. De bliver sendt afsted imorgen, så selvom det måske ikke just er sæson for uldne sokker - der findes dog folk, der går med disse året rundt - så håber jeg alligevel, min kunde bliver glad for dem. Desuden farver jeg fibre på livet løs, hvilket der jo bestemt ikke er noget nyt i. På et eller andet tidspunkt skal jeg også lige have taget mig sammen til at få opdateret min hjemmeside, den trænger efterhånden til en grundig overhaling. Så hvis du har tid og lyst, synes jeg du skal tjekke den med jævne mellemrum den kommende tid.

No comments: