Sunday, January 11, 2009

Stille igen

Så er der igen blevet stille her i huset. Ikke fordi Anne larmer eller på nogen anden måde er støjende - slet ikke!!! Men der er jo bare en anden stemning i huset, når vi er 3 og ikke 2!
Der er blevet arbejdet koncentreret her i weekenden - Anne er et jern til at sætte sig ned, tilegne sig hidtil ukendt stof og opsætte endda nogen sider med udregninger osv. i Excel. Hun har stort set lavet det hele selv - er indimellem kommet med opklarende spørgsmål osv., men opstillingen på computeren har hun altså klaret. Søren er yderst tilfreds med resultatet, og det er jo dejligt.
Jeg har været med ved computeren her for lidt siden for at få vist og fortalt det hele. Jeg har ikke meget forstand på udregningerne og de forskellige termer; men godt og overskueligt ser det i hvert fald ud, og det er vist det vigtigste.

Jeg stod op kl. 7 - jeg havde været vågen et stykke tid og kunne bare ikke holde ud at ligge i sengen mere. Så er det rart at kunne stå op og gå en frisk tur til bageren efter morgenbrød. Jeg købte gifler til os - det er MANGE år siden, jeg sidst har smagt en giffel, og det viste sig at være et populært valg;-)) Jeg nåede også et par omgange på min Möbius og en kop kaffe, før det begyndte at pusle.
Nu er Anne så taget afsted, og der ligger en dejlig, lang søndag og venter på mig, ahhhhhhhhhh

No comments: