Thursday, March 19, 2009

Tillykke

Idag er det Victorias fødselsdag, hurra, hurra, hurra.................. Et kæmpestort tillykke med din 1-års fødselsdag ønskes du hermed samt alt godt fremover;-)) Hvis vi boede bare lidt tættere på, havde jeg naturligvis lavet en fødselsdags-kage til dig, min skat!
Det er jo hverken helt eller halvt min fødselsdag eller noget, der bare ligner. Men Søren fyldte år for ikke så længe siden, og idag hentede jeg så en pakke til ham. Jeg havde fået lov til at åbne den og minsandten om ikke der osse var en gave til mig - hvor heldig har man egentlig lov at være? Og vil I tro det?? Jeg fik dette fine viskestykke i 100% hør med de yndigste små glade får på. Tror I måske lige, jeg glæder mig til at få det vasket og strøget og komme igang med opvasken? Søren får slet ikke lov til at hjælpe - ikke ret meget, i hvert fald. Eller.............
Tusind tak, Maja - hvor er det sødt af dig at betænke mig med så fin en gave. Jeg vil tænke på jer allesammen HVER gang jeg bruger det;-))

No comments: