Thursday, May 14, 2009

Jeg er bare SÅ klar.

Bilen er pakket - intet billede deraf, for det vil være meget sjovere at se alle tingene stillet op på min stand i Saltum lørdag og søndag. Jeg prøver at få skudt nogen gode billeder; men jeg lover intet.
De sidste mange uger har hele huset været mere eller mindre fyldt med fibre og garn, der har hængt til tørre, ligget klar og ventet på bandaroler osv. osv. Den kære husbond har til tider været NOGET træt af det, f.eks. har der en lang periode kun været en ganske smal sti nede i vaskekælderen, hvoraf man kunne trippe hen til vaskemaskinen og med hiv og sving få åbnet lågen. Det er slut nu - der er nærmest ikke en fiber at øjne i miles omkreds (en gigantisk underdrivelse - huset er stadig proppet; men det er bare ikke helt så synligt længere!)
Jeg glæder mig helt vildt til at komme til Saltum, at mødes med de øvrige medlemmer af Spindeforeningen og hygge i sommerhuset, at sludre med Cathrine (tjek lige hendes nye design på hjemmesiden) samt at hilse på kendte og mindre kendte ansigter. Uha, det bliver en god weekend. Og hvis vejret så også arter sig, skal jeg ikke bede om mer´!

No comments: