Tuesday, December 8, 2009

Bryllupsdag

For godt og vel 10 år siden rasede orkanen, stormen hev og sled i alt og alle, og der skete ting og sager rundt omkring i landet. Og dermed er det også godt og vel 10 år siden, Søren og jeg gav hinanden vores "ja" i Stenstrup Kirke - ak ja, som tiden dog går. Vi blev helt præcist gift den 4. december 1999, og vi er hermed 3. generation med den bryllupsdag - vi har nemlig "efterabet" mor og far og mormor og morfar!
Søren har mærkværdigvis altid husket denne dato - han er ellers ikke specielt god til at huske mærkedag, og han begavede mig denne gang med en smuk, julerød buket. Jeg ER altså bare for heldig - og her er det ikke kun buketten, jeg tænker på;-))


2 comments:

Silkemor said...

Tillykke med bryllupsdagen, kæreste Karin.
Ja 10 år er den første milepæl,og min erfaring har været at det bliver kun bedre:-)
Næste år har vi haft 37 af slagsen og hver dag har været fantastisk.
Juleknus fra een der også er heldig:D

Unknown said...

Tak søde Kirsten;-) Jeg er fuldkommen enig med dig i, at det kun bliver bedre og bedre år for år. I starten er man knald-forelsket, og det er jo dejligt og alt det der; men når man så med årene lærer hinanden bedre og bedre at kende, bliver det anderledes. Dybere og mere intenst på een eller anden måde.
Og vi er heldigvis rigtigt mange, der har været heldige!!
Knus til dig