Friday, March 19, 2010

En weekend i det nordjyske

Dette bliver et af de sjældne indlæg uden billeder. Jeg sidder på et værelse på Børglum Gl. Mejeri og glæder mig til weekendens spindekursus i selskab med søde nordjyder. Een af dem har endda været så venlig at invitere mig på aftensmad imorgen - og den slags siger jeg ikke nej tak til. Det bliver så dejligt at se/gense en hel flok spindegale kvinder, og snakken skal nok komme til at gå lystigt. Men det er jo det gode ved det - man kan NEMT lade rokken snurre og lave dejligt garn samtidig med man får rørt stemmebåndet. Og bilen er fuld af fibre, kartemaskiner og alskens garn-prøver, så det skal nok blive godt.

2 comments:

Kirsten said...

Hej Karin

Tusinde tak for en dejlig og inspirerende weekend! Vi ses på Saltum.

vh Kirsten

Unknown said...

Hej Kirsten. Selv tak - det var SÅ dejligt at møde dig;-) Glæder mig til vi ses i Saltum, der er heldigvis ikke så længe til.
Knus Karin