Tuesday, November 2, 2010

Og vinderen er.............................

.............Louise Bondegaard fra Otterup. Louise har sammen med 37 andre deltaget i min lille konkurrence ved Kreative Dage i Fredericia, hvor man deltog ved at spinde et stykke garn og aflevere en seddel med navn og adresse. Jeg tvandt så alle de spundne garner sammen til et smukt, uensartet og meget kulørt garn, som nu hænger til tørre i kælderen.

Her er Søren ved at udtrække en heldig vinder.


Og her ses det tvundne garn på spolen, og den blev altså FULDSTÆNDIGT fyldt, den kunne ikke have været 1 meter mere på den! Det blev ialt til ca. 166 meter dejligt garn, som i løbet af de næste par dage bliver sendt afsted mod Otterup. Tillykke med det, Louise.


1 comment:

Unknown said...

Ej hvor pinligt jeg først har fundet din blog nu.
Jeg har haft en hel del projekter men nu har jeg fået strikket mig et par strømper og det håndspundne garn vil meget snart blive forvandlet til en unik hue. Jeg er lidt tosset med huer :-)
Jeg sender et billede når huen er færdig.
Knus fra Louise i Otterup.