Wednesday, May 11, 2011

Næsten klar

I går aftes - midt i forberedelserne til weekendens "ståhej" kom jeg til at kaste et blik ud af vinduet - og sikken en himmel. Jeg snuppede lige kameraet for at forevige de smukke farver.



Her ses noget af det sidste, jeg skal have proppet i bilen, før jeg vender næsen mod Saltum og årets Uldfestival fredag. Det bliver for 5. gang, jeg kører op og stiller en stand op med spindefibre i alskens farver, håndlavede knapper, de smukke Aaes-håndtene og alt det øvrige habengut. Og i år bliver det så også VÆLDIGT hyggeligt både før og efter, for jeg skal nemlig bo hos Catherine, og det kan da kun blive godt. Jeg glæder mig i hvert fald meget - og mon dog ikke osse, jeg "kommer til" at hjemføre lidt af Caths smukke keramik? Jeg tror det!!!!


Og her ses så den Build-a-Bear-bamse, jeg har købt til vores ældste barnebarn, der fylder 6 år sidst i denne måned. Jeg FATTER simpelthen ikke, hvor årene er blevet af! De 3 ekstra sæt sko ved siden af bamsen får hver af pigerne - så er der lige en lille "ekstra-gevinst" til fødselarens 2 yngre søstre, som også har fået hver en bamse i fødselsdagsgave.






2 comments:

Tanja's Verden said...

Jeg håber du får en rigtig god tur i weekenden :)

Susanne said...

Rigtig god tur søde ven. Jeg ser med stor fornøjelse tilbage på da jeg var med og spinde. En fantastisk skøn weekend !!! Hils ved Catherine fra hende med hundene;-)Jeg sidder med hendes "Dumme får" her foran mig og kunne egentlig godt bruge et mere*GG* Hun er fantastisk. Te-kanden er i brug hver aften.
Knus