Friday, December 23, 2011

Forsendelse from over there

Jeg har været i totalt oprydnings-humør de sidste par dage, hvilket har resulteret i, at mine klædeskabe nu kun indeholder tøj, jeg gider gå i, og at mit værksted ikke længere ligner en krigs-skueplads!! Man kan se gulvet, og man kan minsandten også se bordpladen. Og det er store ting, kan jeg godt love jer. Normalt kan man af ukendte årsager nærmest ikke sparke sig frem derinde! Men det er een af de ting, jeg vil forsøge at rette op på i det nye år. Og ja, jeg skrev "forsøge",-))
Da jeg kom hjem fra en tur til Frellsens Hærs tøjcontainer, fandt jeg foruden en dejlig julehilsen fra Grevinge også denne kuvert fra det store udland. Jeg har selv bestilt indholdet, så jeg vidste jo godt, den ville komme men ikke helt præcist hvornår. Det blev så lige her op til jul - et bedre tidspunkt kunne vist ikke være valgt!

Det er Jacey Boggs, der også er ophavskvinde til dvd´en Sit and Spin, der har begået denne bog med effektgarner. Der hører også en dvd med til denne bog, den glæder jeg mig til at se. Måske indeholder den eksempler på nogen sjove garner, som vi skal prøve at spinde på kurset i Brønderslev i marts?

No comments: