Saturday, January 28, 2012

Langsom lørdag

Der er dømt langsommelighed på Kornvangen i denne weekend. Eneste faste punkt på dagsordenen er Mille, og hun er bestemt til at overkomme. Lidt nusseri og kløen bag øret, en god gåtur et par gange eller 3 om dagen samt lækker hundemad og diverse godbidder , så er hun tilfreds. Jeg har bagt brød, kogt budding til dessert og fastelavnsboller og begyndt på rugbrød samt givet en bærtærte fra fryseren skriggul glasur med skrigende pink sukkerhjerter på. Når vi kan lave regnbuekager i Bilka, kan jeg vel osse lave een herhjemme;-)
Resten af dagen skal bare bruges til lige nøjagtigt, hvad vi har lyst til. Søren roder med computer, og jeg.......jeg skal vist have strikket nogen sokker, have spundet lidt silkekokoner og måske hækle lidt. Og måske - men osse kun måske - skal det blive til en lille lur - under 2 tæpper, for det er bare bedst:-))))
Gid osse du må have en rigtig dejlig, langsommelig lørdag

2 comments:

Silkemor said...

Det lyder som en rasende hyggelig lørdag, kære Karin.
Min lørdag var også bare eminent. Vi var nemlig oppe ved lille Astrid, og intet strik eller spind kan slå den lille dame..he he.
Knus til dig

Unknown said...

Det VAR virkelig een af de rigtig gode lørdage, kæreste. Masser af tid til absolut ingenting - det er faktisk slet ikke så ringe endda. Men nej - intet kan slå de kære børnebørn, absolut intet:-)))))))