Tuesday, January 8, 2013

Godt nytår

Jeg vil gerne begynde dette indlæg med at ønske alle et godt og lykkebringende 2013. Slutningen af det gamle år har budt på både godt og skidt for mig og nogen, der er tæt på; men jeg håber og tror på, det nye år vil bringe en masse godt:-)

Jeg har arbejdet temmelig meget på til jul og mellem jul og nytår og mangler derfor stadig at få sendt nogen hilsener afsted. Men jeg skal nok nå det på eet eller andet tidspunkt!

Fridagen idag har jeg bl a brugt på at børste 7 angorakaniner grundigt igennem, vaske vinduer udvendigt samt lave kød- og melboller til den hjemmelavede suppe. Det er sådan set ret nemt, og bollerne er da HELT anderledes end dem fra Mou. Opskrifter.......Google er min ven, også i denne sammenhæng, og ellers er der ko de gode gamle og meget slidte bøger fra Tørsleffs Husmoderservice. Så bliver det vist ikke meget mere gammeldags;-)

2 comments:

Made By Dorthe said...

Også Godt Nyår til dig og Søren :)
Jeg er i fuld gang med strikkepindene, så der går nok ikke lang tid for jeg kikker forbi Kirkegade.
Kommer der mange til strikkecafe?
Knus fra
Dorthe :)

Unknown said...

Tak i lige måde Dorthe.

Du er altid velkommen i forretningen i Kirkegade. Vi er igang med at flytte strikkecafeen fra butikken og ud i en af byens cafeer; men jeg ved ikke lige helt, hvor vi fremover skal være. Jeg ved dog, at det er 2. tirsdag i måneden vi mødes med strikketøj og snakketøj parat;-)