Monday, November 17, 2014

Test af hørgarn

Hvor er det bare fedt at have bevæget sig rundt i den fiberrige, tekstile branche i så mange år. Det har givet mig en masse erfaring og et hav af bekendtskaber. Altsammen noget, som ikke kommer af sig selv men noget der bevirker, at nye situationer opstår, og nye muligheder byder sig til.

I fredags fik jeg en opringning fra Karen Noe.....om jeg ikke kunne tænke mig at teste et nyt hørgarn for hende? JO TAK - meget gerne. Det er en fantastisk mulighed for at se og mærke et nyt, spændende garn - og jeg må sige, jeg ikke er spor overrasket over den lækre kvalitet og den smukke, smukke farve. Garnet er TYNDT, spolen indeholder den 1-trådede udgave, og bundtet er 3-trådet. Bundtet har en løbelængde på 200 m pr 50 g og det 1-trådede har dermed en løbelængde på hele 12000m/kg. Lækkert, lækkert! Og farven er den smukkeste melering, som leder tankerne i retning af kobber. Iiihhhhh hvor bliver det fedt at maskinstrikke med disse dejligheder😊

No comments: