Sunday, December 7, 2014

2. søndag i advent

Min morgen startede tidligt - jeg vågnede kl 6 og kunne ikke sove længere. Så er der kun eet at gøre nemlig at stå op og få noget godt ud af dagen.

Jeg nåede at sidde og hækle på en pulsvarmer i et par timer, før Søren begyndte at røre på sig. Og jeg fik også vasket alle de uldne julegaver, som jeg nu er helt færdig med:-)





Det er nu rart at have god tid sådan en søndag, tid til at tænde lys, drikke kaffe og ikke mindst at åbne skønne adventsgaver. Mor og Fars gaver bød på lækre valnødder samt 2 jule-dækkeservietter mere, så nu kan jeg dække et smukt bord med ens dækkeservietter til os alle 4 i juledagene.




Advents-overraskelsen fra Jeanette bød på disse smukke, varme, stribede, uldne, håndspundne og håndstrikkede vanter. De er så fine, og de varmer på mere end een måde. Tusind tak sødeste Jeanette - nu er mit hjerte blødt igen.

Rigtig god 2. søndag i advent.

No comments: