Saturday, December 6, 2014

Fugle-fodringstid



I denne søde juletid får jeg hver dag i min mailboks en opskrift, et sjovt tip eller lignende fra Isabellas. Idag lød tippet på at lave en pind med æbler på til fuglene. Her er mit bud på sådan et foder-anlæg i flere etager. 

Pinden er en svejsetråd, som er bukket i bunden. Jeg har trukket træpinde, hvori der er boret et hul på pinden, trukket et æble på og derefter bundet en grankvist på. Grankvisten er udelukkende pynt. Og sådan har jeg fortsat deropaf og har afsluttet med at skrue en muffe i toppen, så der er noget at hænge pinden op i.

Jeg ønsker havens fugle velbekomme og alle mine læsere en skøn 6. december.

2 comments:

Janne Jacobsen said...

Sikken skøn ide - den må jeg vist "stjæle"

Unknown said...

Gør endelig det Janne - fuglene bliver glade:-)