Friday, February 6, 2015

Perfekt fredag


Da jeg stod op, kunne jeg lynhurtigt konstatere, at jeg var vågnet op til endnu en smuk, frostklar morgen. Efter morgenbadet kogte jeg en portion budding, som skal bruges som creme i de kanelsnegle, jeg har lovet at levere til chefens fødselsdagsbrunch imorgen. Derefter spadserede jeg lige en tur i Fakta for at proviantere diverse fornødenheder. 

Da jeg kom hjem, kom der i samme øjeblik et morgenfrisk postbud. Der var post til mig, og det var dejlig post, for det var fra min skønne Laila - jeg genkendte omgående håndskriften.

Vel indendøre kunne jeg åbne kuverten, hvori jeg fandt det dejligste kort med den skønneste og kærligste hilsen. Jeg behøver vel ikke nævne, at dagen ændrede sig fra at være rigtig dejlig til at være helt perfekt?

Jeg ønsker alle mine læsere en lige så perfekt fredag.

No comments: